CBS se snaží prodat více licencí na Trek

Prohlížíte příspěvek staršího data. Tento příspěvek pochází z roku 2010.

Na letošním ročníku Jacob Javitts Convention v New Yorku se uskutečňuje i každoročně pořádaná Licensing Expo, na které bude k vidění i Star Trek. Akce je určena společnostem, které zde mohou předvést své produkty a služby a uzavřít dohody s obchodníky. CBS Consumer Products (společnost vlastnící licence na Trek) má na Expo velký stánek a Star Trek prezentuje jako jeden ze svých největších tahounů.

CBS kvůli novému ST filmu zásobuje obchodní sítě větším a větším množstvím předmětů spojených jednak s filmem samotným a jednak s Trekem jako obecně. Jde o stejnoou strategii, kterou se řídil například Lucasfilm, který vloni přišel s velkým množstvím předmětů spojených i s chystáným filmem i s již zfilmovanými příběhy oblíbeného archeologa-dobrodruha.

CBS na má svém stánku seriály jako 90210, Survivor, CSI, I Love Lucy a samozřejmě Star Trek.

Zdá se navíc, že právě Trek je na prvním místě seznamu CBS, zdá se tedy, že CBS bere propagaci svého scifi vážně, zvláště, vezmeme-li v potaz, že se ve stánku dnes objevil i Leonard Nimoy.